Кабінет абонента

Логін
Пароль
запам'ятати

Налаштування ПК

Налаштування мережі (Windows 7)

Увага: Всі дії виконуються користувачем Адміністратор або іншим, з достатнім рівнем повноважень.

Якщо у вас нещодавно встановлений Windows 7 йомвірно що налаштування правильні, так як він по замовчуванню налаштований але в цьому варто переконатися.

Натисніть кнопку "Пуск" і виберіть "Панель Управления":

У підрозділі "Сеть" и "Интернет" натисніть "Просмотр состояния сети и задач":

У вкладці "Центр управления сетями и общим доступом" натисніть "Изменение параметров адаптера":

У вікні "Сетевые подключения" клацніть по підключенню по локальній мережі правою кнопкою миші і, в меню, виберіть пункт "Свойства":

У діалоговому вікні виберіть "Протокол Интернету версии 4 (TCP/IPv4)" і натисніть кнопку "Свойства":

Перевірте чи обраний пункт "Получить ІР-адрес автоматически" та "Получить адрес DNS-сервера автоматически".

Кнопкою OK закрийте вікно властивостей "Подключение по локальной сети".

Налаштування закінчено.

***

Налаштування мережі (Windows XP)

1.ПІДГОТОВКА.

1.1. З міркувань безпеки та надійності настійно рекомендується використовувати Пакет Оновлень (Service Pack) 2 або 3 для Windows XP. Щоб дізнатися, чи встановлено пакет оновлень 2, достатньо виконати наступне:

А - натиснути кнопку "Пуск";

Б - навести курсор миші на пункт "Мой компютер" і натиснути праву кнопку миші;

В - в меню вибрати пункт "Свойства";

У вікні "Свойства" системи знаходиться опис системи, якщо в ньому присутнє словосполучення Service Pack 2, це означає, що встановлений пакет оновлень №2.

В іншому випадку його можна встановити. Як отримати пакетом оновлень 2, описано на сайті www.microsoft.com.

1.3. Обов'язково встановіть антивірусну програму!

1.4. Перевірте цілісність мережевого (LAN) кабелю в межах квартири, чи правильно він підключений до комп'ютера: вилка RJ-45 повинна надійно сидіти в гнізді мережевого роз'єму, індикатори наявності зв'язку (можуть бути відсутніми на деяких моделях мережевих плат) повинні світитися або моргати.

1.5. Перевірте, чи встановлені драйвера для мережевої плати. Для цього необхідно виконати наступне:

1) у меню "Пуск" вибрати пункт "Панель управления" (в деяких системах він є підпунктом пункту "Настройка");

2) у вікні Панель управления вибрати категорію "Сеть и подключения к Интернету";

3) вибрати значек панелі управління "Сетевые подключения";

Якщо у вікні "Сетевые подключения" присутній об'єкт "Подключение по локальной сети", значить, драйвера для мережевої плати встановлено правильно. В іншому випадку, слід звернутися до фахівця, який здійснював установку і настройку системи (не інтернету).


2. НАСТРОЙКА ПІДКЛЮЧЕННЯ.

2.1. Необхідно внести необхідні значення параметрів. Для цього слід виконати описані нижче дії.

2.1.1. Натиснути правою кнопкою миші на іконці Подключение по локальной сети і вибрати пункт Свойства.


2.1.2. У вікні "Подключение по локальной сети" - властивості в секції "Компоненты, используемые этим подключениеим" відключити (прибрати галки) Клієнт для мереж Microsoft і Службу доступу до файлів і принтерів мереж Microsoft, при цьому обов'язково повинен залишитися включеним Протокол Интернету (TCP / IP).


У нижній частині вікна є ще дві галки, рекомендоване положення яких показано на зображенні. Потім, вибрати "Протокол Интернета" (TCP / IP) і натиснути кнопку "Свойства".



2.1.3. У вікні "Свойства": "Протокол Интернета" (TCP / IP) переконатися що перемикач встановлений в положенні "Получить ІР-адрес автоматически" та "Получить адрес DNS-сервера автоматически".

2.1.4. Після того натиснути кнопку OK, потім таку ж у вікні "Подключения по локальной сети" - властивості і дочекатися зникнення останнього. Якщо буде запропоновано перезавантажити комп'ютер - погодитися.

2.2. Тепер слід перевірити стан підключення (написано шрифтом сірого кольору). Для цього повинна бути відкрита папка "Сетевые подключения" (як до неї потрапити, описано в п.1.5).

Можливі кілька варіантів стану:

1) Підключено - Інтернет повинен працювати.


Якщо Інтернет не працює, переконайтеся в правильності виконання кожного кроку з п.2.1, особливу увагу зверніть на п.2.1.3 - не допущені чи помилки при введенні значень параметрів. Все вірно? Можливо, змінені інші системні параметри, встановлено і невірно налаштоване специфічне програмне забезпечення, дія шкідливих програм і т.п. Тоді звертайтеся в службу технічної підтримки.

2) Підключення обмежене або відсутнє - параметри протоколу TCP / IP вказані невірно.


Повторіть кроки з 2.1.1 по 2.1.4, уважно перевірте, чи правильно прописані налаштування у випадку якщо ви підключаєте новий компютер(чи мережеву) необхідно зараєстрували підключення нового пристрою.

3) Кабель підключений - мережевий (LAN) кабель несправний. (Також є можливість несправності мережевої плати)


Якщо пункт 1.4 цієї Інструкції виконаний, зв'яжіться зі службою техпідтримки і повідомте оператору про неполадки.

    4) Відключено - з'єднання було відключено вручну.

OK